တာရာမင္းေ၀ အမွတ္တရ

ဆရာတာရာမင္းေ၀၏ စာမူမ်ား စုစည္းမႈ

ပန္းခ်ီမုတ္သုန္ေရးဆြဲသည့္ ပံုတူ

မိုးေခါင္ေနတဲ့ေလာကမွာ အစ္ကို႕ကိုယ္္စား ကၽြန္ေတာ္တို႔...

ပန္းေခတ္ကလမင္း …

ပန္းခ်ီဆရာေလးတစ္ေယာက္၊ ေနာက္ သူခ်စ္တဲ့ အႏုပညာ၊ သူခ်စ္တဲ့ေကာင္မေလး…၊ သူ႕ရဲ႕ အႏုပညာအေပၚရူးသြတ္မႈ … ေနာက္ဆံုး အႏုပညာရဲ႕ အဆံုးမဲ့တဲ့စြမ္းပကား …။ ထပ္ခါ ထပ္ခါ ဖတ္ျဖစ္သလို ဖတ္မိတဲ့အခါတိုင္း ကၽြန္ေတာ္ မ်က္ရည္၀ဲရတယ္ …။

သင္ႏွင့္နံနက္ခင္းကိုသာ၀င္ခြင့္ျပဳမည္ …။ အဲဒီ့စာအုပ္ေလးကိုဖတ္အၿပီးမွာ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ စိတ္ထဲကို ဖိုးၾကယ္ ရဲ႕ ၀ိဥာဥ္ကကပ္ပါလာတယ္။

အေရွ႕ၿမိဳ႕ရိုးေပၚကမိုးေရစက္မ်ား … ။ ဂ်ဴႏိုဆိုတဲ့ ကေခ်သည္မေလး ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ အာရံုထဲမွာ ေျပျပစ္လွပစြာကေနတယ္ …။ အႏုပညာရွင္မေလးဂ်ဴႏိုရဲ႕ ႏွလံုးခုန္သံေတြက ကၽြန္ေတာ့္ ႏွလံုးခုန္သံေတြနဲ႕ ထပ္တူက်သြားတယ္။

သိုးေဆာင္းဂစ္တာတစ္လက္ရဲ႕မွတ္တမ္း …။ အႏုပညာေမွာ္၀င္ေနတဲ့ မီးေတာက္ရစ္သမ္ဆိုတဲ့ ကဗ်ာရွည္တစ္ပုဒ္ … ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ႏွလံုးသားကို ညင္ညင္သာသာေလးဖမ္းဆုတ္ ယူငင္သြားတယ္။ ၀တၳဳေလးရဲ႕ အဆံုး … အႏုပညာသမားတစ္ေယာက္ရဲ႕ စိတ္ကို ရွင္းရွင္းႀကီးျမင္သိသြားခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္ ၾကက္သီးေမႊးညွင္းထမိတယ္။

ဓားသြားေပၚမွာ ကတဲ့ ဆက္ကပ္ …

ပင္လယ္တစ္၀က္ေတာင္တန္းတစ္၀က္ျဖစ္ေနတဲ့ေကာင္ေလး …

ဧဒင္ကေခ်သည္ …

လူငယ္တစ္ေယာက္ရဲ႕ ေက်ာက္ထြင္းရာဇ၀င္ …

ၿပိဳင္ျမင္းတိုရဲ႕ခြာသံ …

လြမ္းတယ္ … လြမ္းတယ္ …။

လွပေျပျပစ္တဲ့ စကားလံုးအတြဲအဆက္ေတြရဲ႕ အရွင္သခင္ …

လူငယ္ေတြရဲ႕စိတ္ထဲကို ထြင္းေဖာက္၀င္ၾကည့္ စိတ္၀ိဥာဥ္တစ္ခုလံုးမွာ အႏုပညာအတိၿပီးတဲ့

ကၽြန္ေတာ္ေလးစားအားက်ခဲ့ရတဲ့ စာေရးဆရာ …

အစ္ကိုေရ …

အစ္ကိုတူးေဖာ္ခဲ့တဲ့ ေျမစိုင္ေျမခဲေတြကို ဖက္တြယ္ရင္း …

အစ္ကို ေရးလို႕မၿပီးခဲ့တဲ့ ေက်ာက္ထြင္းရာဇ၀င္ကို ကၽြန္ေတာ္တို႕ဆက္ထြင္းမယ္ …

မိုးေခါင္ေနတဲ့ေလာကမွာ အစ္ကို႕ကိုယ္္စားကၽြန္ေတာ္တို႕ ဗံုေတြဆက္တီးမယ္ဗ်ာ …။


ေနဘုန္းလတ္

1 comments:

titanpotter said...

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕အျပင္းဆုံးဆက္တီးၾကမယ္ဗ်ာ

ad

ဆရာတာရာမင္းေ၀ ေနာက္ဆံုးေရးသားခဲ့သည့္ကဗ်ာ

ad
ဒီကဗ်ာေလးအတြက္ ကိုေအာင္ဒင္ကို ေက်းဇူး အထူးတင္ရွိပါတယ္။


Blog Archive