တာရာမင္းေ၀ အမွတ္တရ

ဆရာတာရာမင္းေ၀၏ စာမူမ်ား စုစည္းမႈ

ပန္းခ်ီမုတ္သုန္ေရးဆြဲသည့္ ပံုတူ

လူႏွင့္ေႏြရာသီဂီတ

စကားေျပာမည့္ဟန္ျပဳၿပီးမွ မေျပာေသးဘဲ သူ႔လက္ထဲမွ ၀ီစကီခြက္ကို မွ်င္း၍ေသာက္၏။
ထိုေနာက္မွ ခြက္ကို စားပြဲေပၚသို႔ အသံမျမည္ေအာင္ ျပန္ခ်ကာ ဤရက္ပိုင္းမ်ားအတြင္း၀ယ္ သူ မၾကာမၾကာ ေျပာေနက်ျဖစ္ေသာ (ယခင္က ေျပာေလ့ေျပာထ လံုး၀မရွိေသာ) စကားတစ္ခြန္းကို ဆို၏။
လူဟာ လွလွပပ ေသတတ္ဖို႔ လိုတယ္ဗ်။ Beauty in death ဆိုတဲ့ စကားေလးကို ခင္ဗ်ားၾကားဖူးတယ္မို႔လား။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ ေသျခင္းကို လွလွပပ ရင္ဆိုင္ႏိုင္ဖို႔အတြက္ ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္သင့္တယ္။
မ်က္ႏွာက်က္မွ ပန္ကာအိုႀကီး၏ တုန္ရီေႏွးေကြးစြာ လည္ပတ္ေနမႈက ေႏြေန႔လည္ခင္းကို ပို၍ ၿငီးေငြ႔စိတ္ပ်က္ဖြယ္ရာျဖစ္ေတာ့သည္။
စတင္ ၾကားရစကတည္းက ဘာမွတုန္႔ျပန္ေျပာဆိုမႈမျပဳခဲ့မိေသာ သူ႔စကားအတြက္ ယခုအခ်ိန္မွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ဘာကိုမွ ေစာဒကတတ္ မေနေတာ့ပါ။ ဖန္ခြက္ပတ္လည္တြင္ ၀န္းခိုတြဲအိေနေသာ ေရခဲေငြမႈန္မ်ားကိုသာ စစ္႐ႈံးၿပီး ၿပိဳက်လာေသာ ေရခဲေတာင္ႀကီးမ်ားပမာ ေငးေမာစိုက္ၾကည့္ေနလိုက္၏။
ဆိုင္ျပတင္းမွတစ္ဆင့္ ဟိုဟိုဒီဒီ လွမ္းေမွ်ာ္ၾကည့္လွ်င္ ေနေရာင္ျဖင့္ စိုရႊဲေနေသာ သစ္ပင္ကားကားႀကီးမ်ားကို ျမင္ေနရသည္။ ၾကည္ႏူးစရာ သိပ္မေကာင္းလွ။ လက္ထဲမွ ဖန္ခြက္ကို ျပန္ခ်လိုက္သည္။
သူႏွင့္ပတ္သတ္ေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားက မစဥ္းစားရပါပဲ ေခါင္းထဲမွာ အညီအညာ ေပၚလြင္လာ၏။
သူႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္ သိပ္ခင္ၾကသည္ဆိုေသာအခ်က္က ဘာအေၾကာင္းျပခ်က္မွ မလိုလွဘဲ ၿမဲမတ္ခိုင္မာေနသည္။
ႏွစ္ကုိယ့္တစ္စိတ္၊ ႏွစ္ေယာက္တစ္အိမ္မက္ဟု ေျပာ၍ရေလာက္ေအာင္ သူရယ္ ကၽြန္ေတာ္ရယ္ အတြဲညီခဲ့ၾက၏။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္လံုး ဂ်ပန္႐ုပ္႐ွင္ကားေတြကို ႀကိဳက္ေလ့ရွိသလို ခရီးထြက္ရတာကိုလည္း သေဘာက်တတ္ၾက၏။ ၀ီစကီအရက္ခပ္ျပင္းျပင္းကို စြဲလမ္းႏွစ္ၿခိဳက္ရာမွာလည္း တူညီေနျပန္သည္။
ဤၿမိဳ႕ကေလးတြင္ သူႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္သည္ အတြဲအမ်ားဆံုး မိတ္ေဆြႏွစ္ေယာက္ ျဖစ္ခဲ့၏။
သူ႔ကို ကၽြန္ေတာ္က နားမလည္တာရွိသည္ဟု ဆိုမိလွ်င္ အခ်ိဳ႕သူမ်ားက ယံုၾကည္လိမ့္မည္မဟုတ္။
ကၽြန္ေတာ္ကလည္း သူ႔ကိုနားမလည္တာ တစ္ခ်က္တည္းရွိၿပီး ထိုအခ်က္ကလည္း ယခု သူေျပာသြားေသာစကားပင္ ျဖစ္ေလသည္။
လွပစြာေသဆံုးျခင္း ...
ထိုစကားကို သူေျပာတိုင္းမွာ သာမန္မဟုတ္ေသာ အရိပ္ေငြ႕ တခ်ိဳ႕ ေ၀့၀ဲလြန္႔လူးေနသည္ဟု ကၽြန္ေတာ္ ခံစားမိသည္။ သူ႔အမႈအရာမ်ားကလည္း ခါတိုင္းႏွင့္ မတူဘဲ တစ္မ်ိဳးျဖစ္ေနသည္။
သူ႔မွာ အေၾကာင္းတစ္ခုခု ရွိႏိုင္ပါ၏။
သူမေျပာ၍ ကၽြန္ေတာ္ မေမးဘဲ ေနမိျခင္းသည္ တစ္ခုခု လြဲေခ်ာ္ေနၿပီလားဟု ကၽြန္ေတာ္စဥ္းစားဆဲ ...
"ခြမ္း"
ထိုဖန္ခြက္ကြဲသံထဲမွာပဲ လွ်ိဳ႕၀ွက္ခ်က္၏ တစ္စိတ္တစ္ပိုင္းကို ကၽြန္ေတာ္ သိလုိက္ရပါေတာ့သည္။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေဘးစားပြဲမွ လူတစ္ေယာက္ ဖန္ခြက္လြတ္က်ၿပီး ကြဲသြားျခင္းျဖစ္ပါသည္။
ထိုသို႔ေသာကိစၥသည္ စားေသာက္ဆိုင္မ်ားတြင္ ဆန္းေလ့ဆန္းထ မရွိပါ။
သို႔ေသာ္ သူက လန္႔ဖ်ပ္ကာ မတ္တပ္ရပ္ၿပီးမွ ဣေႁႏၵျပန္ဆယ္၏။ 'ဟက္' ခနဲရယ္ၿပီး 'ကၽြန္ေတာ္က က်ည္ဆန္မွန္တာလားလို႔ ...'
ကၽြန္ေတာ္က ဘာမွျပန္မေျပာေသာအခါ သူက သက္ျပင္းတစ္ခ်က္ခ်ရင္း သူ႔စကားကို ဆက္ဆိုေလသည္။
'ကၽြန္ေတာ္က ... ... ... ... ... '
ေနာက္ပိုင္းစကားလံုးေတြ တိုးၿငိမ္သြား၏။
'က်ည္ဆန္တစ္ေထာင့္ကို ေစာင့္ေနတာပါ'

(၂)
အေၾကာင္းတိုက္ဆိုင္၍ ထိုကိစၥကို ေျပာျပမိသည့္အခါတိုင္းမွာ သူငယ္ခ်င္းအားလံုးသည္ မ်က္လံုးအ၀ိုင္းသားႏွင့္ စိတ္၀င္တစားနားေထာင္ေနတတ္ၿပီး သိပ္မထူးျခားလွပါဟု ထင္ျမင္သူကပင္လွ်င္ ဤျဖစ္ရပ္ သိပ္မ႐ိုးစင္းလွဟု ထပ္ဆင့္ထင္မိသျဖင့္ ေရငံုႏႈတ္ဆိတ္ၿပီးသာ နားေထာင္ေနတတ္သည္။
ေနာက္ပိုင္းရက္ေတြမွာလည္း အဲဒီလိုပဲ။
သူ႔ဆီ က်ည္ဆံတစ္ေထာင့္ ေရာက္လာမယ္ဆိုတဲ့အသိနဲ႔ ေစာင့္ေနေတာ့တာပဲ ...
"ဘာျဖစ္လို႔လဲ ... အဲဒါ ဘယ္လိုျဖစ္တာလဲ"
ေ၀ေ၀၀ါး၀ါးပင္ ကၽြန္ေတာ္ၿပံဳးလိုက္မိ၏။
နံရံဆီေငးၾကည့္ရင္း ႏႈတ္ခမ္းကိုလည္း ဖြဖြကိုက္ထားမိေသးသည္။
တကယ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ မပါဘဲ ႐ုပ္႐ွင္သြားၾကည့္သည္ဆိုတာ သူ႔အတြက္ အေတာ္႐ွားပါးလွပါသည္။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ နားမလည္ႏိုင္မိေသာ ဤျဖစ္ရပ္ကလည္း ကၽြန္ေတာ္မပါဘဲ သူတစ္ေယာက္တည္း သြားၾကည့္ေသာ႐ုပ္႐ွင္ပြဲတစ္ခုမွ စတင္ခဲ့ျခင္းျဖစ္၏။
ထို႐ုပ္႐ွင္ကားနာမည္ကို သူ မမွတ္မိေတာ့ဟု ကၽြန္ေတာ္သိရသည္။
သူမွတ္မိသည္က ႏွင္းဆီဖူးေလးတစ္ခုက 'ဖန္း' ခနဲ ျမည္ဟည္းၿပီး ႏွင္းဆီပြင့္အျဖစ္ ေျပာင္းလဲသြားျခင္းကိုျဖစ္သည္။ ႏွင္းဆီဖူးကေလး ပြင့္ထြက့္သည့္ ထို 'ဖန္း' ခနဲျမည္သံကို ေသနတ္သံဟု သူခံစားလိုက္ရသည္။ သူ႔ရင္ဘတ္ဆီ '၀ီ' ခနဲ တိုး၀င္လာသည္ဟု သူသိလိုက္၏။
ထိုခဏမွာ သူ အသက္မဲ့သလိုျဖစ္သြားရ၏။
အသက္႐ွဴရပ္မိသည္ႏွင့္အမွ် ၀ိညာဥ္လည္း လြင့္ကၽြတ္ထြက္သြားသည္။
ပတ္၀န္းက်င္တစ္ခုသည္ လံုး၀တိတ္ဆိတ္ ... ။
ရထားဘီးက သံလမ္းကို မီးပြင့္ေအာင္ပြတ္ႀကိတ္လိုက္သည့္ႏွယ္ သူ႔စိတ္ေတြ တကၽြီကၽြီအသံျမည္ၿပီးမွ ၿငိမ္က်သြားသည္။
သူ အိမ္ျပန္လာခဲ့သည္။
အရာရာကို စိတ္မပါဘဲလွ်က္ အရာေပါင္းမ်ားစြာကို ေက်ာေပးၿပီးသူ အိမ္ျပန္လာခဲ့ရသည္။
ရထားႀကီးတစ္စင္းက သူေနာက္မွ ဥၾသဆြဲၿပီး ေျပးလိုက္လာသလို ေခ်ာက္ခ်ား၏။
သူ႔ေျခအစံုကို ရပ္လိုက္မိ၏။
ျဖည္းျဖည္းခ်င္းျပန္ေလွ်ာက္၏။
က်ည္ဆံတစ္ေတာင့္က သူ႔ေနာက္မွ (ေအးေအးေဆးေဆး) ပ်ံသန္းလိုက္လာပါသည္ဟု သူ သိလိုက္ေလသည္။
"သူငါတို႔ၿမိဳ႕မွာ က်န္ခဲ့တယ္။ သိပ္စိတ္၀င္စားရင္ေတာ့ ဒီတစ္ခါ ငါျပန္ရင္လိုက္ခဲ့ၾကေပါ့။ သူ႔ကို ေတြ႕မွာေပါ့။ အခုထိ သူဟာ သူ႔ဆီလာမယ့္ က်ည္ဆံကို ေစာင့္ေနတုန္းပဲ"
ညေနသည္ ျမဴတခ်ိဳ႕ကို ေရႊေရာင္၀င္းေစသည္။
မည္သူသီဆိုေနမွန္းမသိေသာ ဘ၀သံသရာသီခ်င္းကိုလည္း ခပ္လွမ္းလွမ္းမွ တိုးသဲ့စြာ ၾကားေနရ၏။
ကၽြန္ေတာ္တို႔အားလံုး အတန္ၾကာ ၿငိမ္သက္ေနမိၿပီးမွ ကၽြန္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္းေျပာသလို ေရရြတ္မိျပန္သည္။
"လွလွပပ ေသဆံုးသြားတာဟာ လွလွပပ ရွင္သန္ခဲ့တာပဲ ျဖစ္မွာေပါ့ ... ဒါဟာ ...."

(၃)
သူ၊ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္တို႔ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ႀကီးတစ္ဆိုင္မွာ ဆံုစည္းမိၾကပါသည္။ သူ႔ဘာသာ စားပြဲတစ္လံုးမွာ တစ္ေယာက္တည္းထိုင္ေနရင္းက မေမွ်ာ္လင့္ဘဲ ကၽြန္ေတာ့္ကို ေတြ႕လိုက္ရသျဖင့္ သူ ၀မ္းသာသြားပံုရေလသည္။ အဂၤလိပ္၀တၳဳ စာသားတစ္ပုဒ္ထဲက အတိုင္း ...
'ေႏြရာသီကေတာ့ ပ်ံလႊားေတြနဲ႔အတူ ခင္ဗ်ားကိုပါ ယူလာတာကိုး' ဟု အဂၤလိပ္လို လွမ္းေျပာ၏။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေထြရာေလးပါးစကားေတြကို ရယ္ကာေမာကာထိုင္ေျပာျဖစ္ၾက၏။
ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္သူ ေနာက္ေျပာင္ေျပာဆိုေနသမွ်ကို ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းက နံေဘးမွအကဲခတ္ေနသည္။
(သူ႔ကို အကဲခတ္ျခင္းသာျဖစ္ေလသည္)
သူက ႏွစ္လိုဖြယ္ရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ လန္းဆန္းတတ္ႂကြေနသည္။
တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ လက္မွနာရီကိုၾကည့္လိုက္၊ ဆိုင္ေပါက္၀ကိုလွမ္းၾကည့္လိုက္ႏွင့္ တစ္စံုတစ္ရာကို ေစာင့္ေမွ်ာ္ဟန္လည္းရွိ၍ ကၽြန္ေတာ္က ေမးလိုက္မိသည္။
"ခင္ဗ်ားက ဘာကိုေမွ်ာ္ေနတာလဲ"
ထိုအခါ သူက ကၽြန္ေတာ့္ကို အျပစ္တင္သလိုၾကည့္ရင္ .....
"ခင္ဗ်ားသိရက္သားနဲ႔ဗ်ာ ..."
"ဘာလဲ ... ဘာကိုသိရမွာလဲ"
သူက သူ႔အၾကည့္ကို ကၽြန္ေတာ့္မ်က္ႏွာဆီမွ လႊဲၿပီး မသဲမကြဲရယ္ဟန္ျပဳသည္။ ခပ္တိုးတိုးေလးျဖင့္ ...
"ကၽြန္ေတာ့္က်ည္ဆံကို ကၽြန္ေတာ္ ေစာင့္ေနတာ
ေျပာၿပီး သူက စားပြဲမ်က္ႏွာျပင္ကို ေငးစိုက္ၾကည့္ေနလိုက္သည္။
ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္း၏ မ်က္ႏွာအမႈအရာေျပာင္းလဲမႈကို သူ မရိပ္မိလိုက္မိပါေခ်။ သူငယ္ခ်င္းက စားပြဲေပၚသို႔ ကက္ဆက္ ေသးေသးေလးတစ္လံုးကို မသိမသာတင္လိုက္၏။
(သူ႔စကားကို အသံဖမ္းရန္ျဖစ္သည္)
"ခင္ဗ်ားက်ည္ဆံကေရာ လာမွာမို႔လို႔လားဗ်ာ"
"လာလိမ့္မယ္ အခုလာလိမ့္မယ္"
ကၽြန္ေတာ္တို႔ သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္ အံ့ၾသသလိုျဖစ္သြားမိၾကၿပီး သူ႔ကို ခပ္စူးစူးၾကည့္မိၾကသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ၿပံဳးျပၿပီး ကၽြန္ေတာ္ အငိုက္မိသြားေစမည့္ စကားတစ္ခြန္းကို ေျပာခ်လိုက္သည္။
"ေျပာရင္းဆိုရင္းကို လာေနၿပီ .... အခု ဆိုင္ထဲ၀င္လာသူဟာ ကၽြန္ေတာ့္ဆီလာတဲ့ က်ည္ဆံပဲ"
ကၽြန္ေတာ္တို႔စကား၀ိုင္းကေလး အံု႔မိႈင္းတိတ္ဆိတ္သြား၏။ စိတ္ထဲမွာလည္း ယမ္းခိုးရနံ႔ေတြ ႐ွဴလိုက္ရသလို ခံစားလိုက္ရသည္။
ဆိုင္ထဲ၀င္လာသူကလည္း အျခားစားပြဲလြတ္ေတြရွိလွ်က္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔စားပြဲကိုမွ တည့္တည့္ေလွ်ာက္လာေနေလသည္။
ငယ္ရြယ္လွပေသာ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ျဖစ္ေနသည္။
ထူးျခားေသာအခ်က္တစ္ခ်က္ျဖစ္ေန၏။
သူမ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဆီေလွ်ာက္လာပံုက ႏွင္းဆီပန္းေလးတစ္ပြင့္ လမ္းေလွ်ာက္လာသလိုပင္ သိမ္ေမြ႕ေနသည္။
(က်ည္ဆံတစ္ေထာင့္ ပ်ံသန္းလာသလိုလည္း ျပင္းထန္ေလသည္)
သူမက ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို အကဲခတ္သလုိေ၀့ၾကည့္ရင္း သူ႔ေရွ႕ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ခံုမွာ ၀င္ထိုင္သည္။
"ေရာက္ေနတာ ၾကာၿပီလား"
ဟု ဘယ္သူ႔ကိုမွ မၾကည့္ဘဲ ပိုင္ႏိုင္ရဲရင့္စြာ ေမး၏။
"မၾကာေသးပါဘူး"
ဟု တိုးညႇင္းတံု႔ဆိုင္းစြာ သူေျဖေလသည္။
ထို႔ေနာက္ သူႏွင့္ သူမတို႔ စကားတိုးတုိးေျပာၾကေလသည္။
ဂစ္တာႀကိဳးတစ္ေခ်ာင္း၀ယ္ရန္၊ ကေလးအခ်ိဳ႕ကို စာသင္ေပးရန္ ပန္းအလွျပပြဲတစ္ခုကို သြားၾကည့္ရန္ ...
စေသာ သိပ္အေရးမႀကီးလွသည့္ ကိစၥမ်ားျဖစ္ၿပီး ထိုကိစၥမ်ား အားလံုးကလည္း အင္မတန္အေရးႀကီးသေယာင္ပင္ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္အၾကားမွာ စုန္ဆန္လူးလားေနသည္။
သူ႔ကို ကၽြန္ေတာ္ေတြ႕ျမင္ေနရသည္ကလည္း မည္သည့္အခါက ႏွင့္မတူေအာင္ ႏူးညံ့ယဥ္ေက်းေနေပသည္။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႐ွဴ႐ႈိက္မိေသာ ယမ္းခိုးရနံ႔က ခ်ိဳရီေသာ ႏွင္းဆီရန႔ံအျဖစ္ ေျပာင္းလဲကာ ကၽြန္ေတာ္တို႔အားလံုးအေပၚ စိမ့္ယိုပ်ံ႕စီးက်ေန၏။
သူငယ္ခ်င္းက သက္ျပင္းတစ္ခ်က္ခ်ရင္း စားပြဲေပၚမွ ကက္ဆက္ကေလးအေပၚ လက္တင္လိုက္၏။
ကက္ဆက္ထဲမွ သာယာေသာ ဂီတသံမ်ား ထြက္ေပၚလာၿပီး ေႏြရာသီသည္ ဂီတႏွင့္အတူ သူႏွင့္ သူမတို႔အေပၚသို႔က်သြားသည္။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေငးၾကည့္ေနရေလသည္။
အတန္ၾကာမွ ကၽြန္ေတာ္က သူ႔ကို စကားဆိုမိျပန္သည္။
"ခင္ဗ်ားနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ခရီးမထြက္ျဖစ္တာ အေတာ္ၾကာၿပီေနာ္"
"အင္း ... ဟုတ္တယ္ ... အားလဲမအားပါဘူးဗ်ာ"
ဘာေၾကာင့္ရယ္ေတာ့ မသိေခ်။ သူက သူ႔ကို ကၽြန္ေတာ္ ခရီးထြက္ဖို႔ေခၚမွာကို စိုးရြံ႕ေနဟန္ရွိေလသည္။ တစ္ခါမွ ထိုသို႔မႀကံဳဖူးသျဖင့္ ကၽြန္ေတာ့မွာ အထူးအဆန္းသဖြယ္ ျဖစ္ရပါေသးသည္။
"ခု .. ဂ်ပန္ကားသစ္ ႐ံုတင္ေနတယ္ သြားၾကည့္ရေအာင္"
"ကၽြန္ေတာ္ ၾကည့္ၿပီးၿပီဗ်။ သူနဲ႔ေပါ့ ...."
သူ႔က်ည္ဆံကေလးကို ေမးဆတ္ျပၿပီး ျပန္ေျဖျခင္းျဖစ္သည္။
ကၽြန္ေတာ့္မွာ ေခါင္းညိတ္လက္ေလွ်ာ့႐ံုမွတစ္ပါး အျခား ဘာကိုမွ မတတ္ႏိုင္ခဲ့။
ေနာက္ဆံုးအေနႏွင့္သာ ...
"ကၽြန္ေတာ့္မွာ ၀ီစကီအျပင္းစားေတြလဲပါတယ္ ... "
သူ စိတ္၀င္စားသြားေလသည္။
သူ႔စကားမဆံုးခင္မွာ သူ႔က်ည္ဆံေလးထံမွ သတိေပးေခ်ာင္းဆိုးသံေလး တဟြတ္ဟြတ္ထြက္လာ၏။
သူက ေျပာလက္စ စကားကို ျပန္ေျပာင္းကာ ...
"မေသာက္ေတာ့ပါဘူး ... အရက္ကေတာ့ မေသာက္တာပဲ ေကာင္းပါတယ္။ ဘီယာေလာက္ပဲ ...."
ဤတစ္ႀကိမ္မွာလည္း သူ႔စကားက မဆံုးလိုက္ျပန္ပါ။ မေအာင့္ႏိုင္ေသာ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္သူတို႔က ၀ါးခနဲ ရယ္လိုက္မိေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ က်ည္ဆံကေလးကို တစ္ခ်က္ခိုးၾကည့္ၿပီးမွ သူကလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွင့္အတူ လိုက္ရယ္ရွာသည္။
ခဏအၾကာမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ စားပြဲေပၚသို႔ ဘီယာပုလင္းမ်ားေရာက္ေနၿပီျဖစ္၏။
သူ၊ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ သူငယ္ခ်င္းတို႔ ဘီယာခြက္မ်ား ဆန္႔ေျမႇာက္လိုက္ၾကသည္။
ထို႔ေနာက္ တိုင္ပင္မထားေသာ စကားတစ္ခြန္းသည္ သံုးေယာက္၏ ႏႈတ္ဖ်ားမွ ညီတူညာတူ ထြက္က်သြား၏။
"Beauty in death"
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရယ္လိုက္မိျပန္သည္။
ဤတစ္ႀကိမ္မွာေတာ့ သူပက်ည္ဆန္ကေလး၏ ရယ္သံလြင္လြင္ကေလးကပါ ေရာေရာေႏွာေႏွာပါ၀င္လာၿပီျဖစ္၍ ေႏြရာသီကလည္း ၾကည္ႏူးခ်မ္းေျမ့ဖြယ္ရာျဖစ္လာသည္။
ေႏြရာသီသည္လည္းေကာင္း .......
ဂီတသည္လည္းေကာင္း ....
သူႏွင့္သူမအေၾကာင္းကို
မ်ားစြာေျပာျပလိမ့္ဦးမည္ဟု
ယူဆရေလသည္။

တာရာမင္းေ၀
ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ေၾကးသြန္းယဥ္ေက်းမႈ ၀တၳဳတိုစာအုပ္မွ

0 comments:

ad

ဆရာတာရာမင္းေ၀ ေနာက္ဆံုးေရးသားခဲ့သည့္ကဗ်ာ

ad
ဒီကဗ်ာေလးအတြက္ ကိုေအာင္ဒင္ကို ေက်းဇူး အထူးတင္ရွိပါတယ္။


Blog Archive