တာရာမင္းေ၀ အမွတ္တရ

ဆရာတာရာမင္းေ၀၏ စာမူမ်ား စုစည္းမႈ

ပန္းခ်ီမုတ္သုန္ေရးဆြဲသည့္ ပံုတူ

ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ေခတ္ရဲ႕ နတ္ဘုရား

သူ႔ကို စသိတာ ျပည္ၿမိဳ႕က ေျမစိုက္ စာအုပ္အငွားဆိုင္ကေလးမွာ ျဖစ္သည္။ ‘ၾကယ္သီခ်င္းနဲ႔ လမင္းသံစဥ္’ လံုးခ်င္းစာအုပ္ကေလးကေန စသိခဲ႔ရျခင္းျဖစ္သည္။ သူ႔နာမည္၏ ထူးျခားမႈႏွင္႔ စာအုပ္အျပင္အဆင္က ပထမဆံုး ကြၽန္ေတာ္႔ကို ဆြဲေဆာင္သည္။ ေနာက္ေတာ႔ သူ႔စာအုပ္ေတြ တစ္အုပ္ၿပီးတစ္အုပ္ ကြၽန္ေတာ္ ဖတ္ျဖစ္လာသည္။ တစ္ခါတစ္ေလ ကြၽန္ေတာ္႔လက္ထဲမွာ သူ႔စာအုပ္က တစ္အုပ္မက သံုးေလးအုပ္။ ကြၽန္ေတာ္က သူ႔စာအုပ္ေတြကို စထြက္ထြက္ခ်င္းကတည္းက ဖတ္မိသူမဟုတ္။ ထုိ႔ေၾကာင္႔ ထြက္ၿပီးသား မဖတ္ရေသးေသာ သူ႔စာအုပ္ေတြကို ရွာဖတ္ရသည္။ အသစ္ထြက္မည္႔ စာအုပ္မ်ားကိုလည္း အငွားဆိုင္ေရာက္တုိင္း ေမးရျပန္သည္။ ထိုစဥ္က ကြၽန္ေတာ့္ အသက္ ၁၇ ႏွစ္။ သူသည္ ကြၽန္ေတာ္႔အေပၚ ကာလအေတာ္ၾကာေအာင္ လႊမ္းမိုးထားခဲ႔သည္။ ထုိႏွစ္မ်ားအတြင္း ကြၽန္ေတာ္ေျပာေသာ စကားအမ်ားစုတြင္ သူ႔၀တၳဳမ်ားႏွင္႔ သူ႔ဇာတ္ေကာင္တုိ႔၏ အေတြးအေခၚမ်ားက ေဘးလူ အျမင္ကတ္ရေလာက္ေအာင္ ေနရာယူခဲ႔ဖူးသည္။ ထိုအခ်ိန္က ေခတ္ပညာတတ္ လူငယ္ထုသည္ သူ႔ဇာတ္ေကာင္မ်ား၏ ထူးျခားေသာ အယူအဆမ်ားႏွင္႔ ကင္းလြတ္သူမရွိ။ အျခားတစ္ဖက္တြင္လည္း သူ႔၀တၳဳမ်ားအေပၚ နားလည္ျခင္း နားမလည္ျခင္း အသံမ်ားက ပြက္ေလာရိုက္ေနျပန္သည္။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ သူသည္ စာေပအႏုပညာႏွင္႔ ပတ္သက္လာရင္ေတာ႔ နတ္ဘုရားငယ္တစ္ဆူ ျဖစ္သည္ဟု ကၽြန္ေတာ္ယူဆထားသည္။ `မိုးေခါင္လို႔တီးတဲ႔ ဗံုသံ´ ကဗ်ာစာအုပ္ကို ကၽြန္ေတာ္ သန္လ်င္မွာ ေအဂ်ီတီအုိင္တက္ေနစဥ္ သူငယ္ခ်င္းမတစ္ေယာက္ဆီကေန ငွားဖတ္ခြင္႔ရသည္။ စာအုပ္ဆုိင္ေတြမွာ ၀ယ္မရေတာ႔ေသာေၾကာင္႔ ထုိစာအုပ္ တစ္အုပ္လံုးကို ကၽြန္ေတာ္ မိတၱဴကူးယူထားခဲ႔သည္။ ေနာင္ႏွစ္ေတြၾကာေသာအခါ ထုိစာအုပ္ ဒုတိယအႀကိမ္ျပန္ထြက္ရာ ကၽြန္ေတာ္ ထပ္မ၀ယ္ျဖစ္ေတာ႔။ သူ႔ကဗ်ာအမ်ားစုကို ကၽြန္ေတာ္ႀကိဳက္သည္။ သူ၏ လူသိပ္မသိေသာ လံုးခ်င္းအျဖစ္ မထုတ္ျဖစ္ခဲ႔ေသာ မဂၢဇင္းကဗ်ာမ်ားကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္ႀကိဳက္သျဖင္႔ ကူးယူသိမ္းဆည္းျဖစ္သည္။ ၀တၳဳျဖစ္ေစ ကဗ်ာျဖစ္ေစ သူက ထူးျခားစြဲမက္ဖြယ္ ကိုယ္ပိုင္ဟန္ျဖင္႔ ေရးဖြဲ႔ႏုိင္သည္။ သို႔ရာတြင္ ရိုးသားမႈကိုေတာ႔ အၿမဲတမ္း ေနာက္ခံထားတာ ေတြ႔ရတတ္၏။

( ၂၀၀၃ ) ခုႏွစ္မွာ သူႏွင္႔ကၽြန္ေတာ္ လူခ်င္းဆံုခြင္႔ရသည္။ `ၾကယ္ကိုးစင္းနဲ႔ လင္းတဲ႔ေကာင္းကင္´ စာအုပ္ထြက္ရွိၿပီးစဥ္က ျဖစ္သည္။ ထုိစာအုပ္တြင္ သူႏွင္႔ကၽြန္ေတာ္အပါအ၀င္ တျခားစာေရးဆရာ ( ၅ ) ေယာက္လည္း ပါ၀င္ေရးဖြဲ႔ထားၾကသည္။ ထုိစဥ္က သူ႔အိမ္မွာ ေျမာက္ဥကၠလာပ၊ ေက်ာက္ေရတြင္းမွာ ျဖစ္သည္။ ေအးခ်မ္းတိတ္ဆိတ္သည္႔ အနီေရာင္ဘက္ အနည္းငယ္ပါေသာ ႏွစ္ထပ္တိုက္ကေလး။ အမွန္က သူႏွင္႔ေတြ႔ေလာက္စရာအေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္႔မွာ ဘာမွမရွိ၊ စာအုပ္ထုတ္ေ၀သူ စန္းမြန္ေအာင္ ( ေျမမႈန္လြင္ )ႏွင္႔ အေဖာ္အျဖစ္လုိက္ရင္း သူ႔ကို ေတြ႔ဖူးရံုေလာက္သာ။ ကၽြန္ေတာ္တု႔ိေရာက္ေတာ႔ လတ္တေလာ ထြက္ရွိၿပီးသား သူ၏ လံုးခ်င္းစာအုပ္ပံုႀကီးၾကားမွာ ထုိင္ကာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ သူႏွင္႔စကားေျပာၾကသည္။ သူႏွင္႔ စန္းမြန္ေအာင္တို႔ ေျပာၾကတာဆုိလွ်င္ ပိုမွန္မည္။ ကၽြန္ေတာ္က ေဘးမွေန၍ သူတုိ႔ေျပာသမွ် ထုိင္နားေထာင္ရံုသက္သက္။ ထုိကတည္းက သူ႔ကိုၾကည္႔ရသည္ကို ကၽြန္ေတာ္ အားမရ။ သူက ကၽြန္ေတာ္ေမွ်ာ္လင္႔ထားသလို ပုံစံမ်ိဳးမဟုတ္။ သူ႔ဇာတ္ေကာင္ေတြလုိမ်ိဳး သူ႔ကို ရင္းႏွီးၾကည္႔လို႔မရ။ သူက အေနတည္လြန္းသည္။ အၿပံဳးအရယ္ မရွိ။ ႏုိင္ငံ႔လက္ေရြးစင္ ေဘာလံုးသမား ျဖစ္ခ်င္သည္ဟု အင္တာဗ်ဴးတစ္ခုမွာ သူေျပာဖူးေပမယ္႔ သူ႔မွာ ေဘာလံုးသမားလို ႀကံ႕ခုိင္မႈမ်ိဳး မေတြ႔ရ။ ဘယ္ေတာ႔မွ မေမ႔ေပ်ာက္ႏုိင္ေသာ ရင္တြင္းဒဏ္ရာတစ္ခု ရထားသူတစ္ေယာက္၏ ခံစားခ်က္မ်ိဳးကိုသာ သူ၏ သာမန္ထက္ နည္းနည္းပိုေရာင္ေနသည္႔ မ်က္ႏွာေပၚတြင္ ေတြ႔ရ၏။ တစ္ႀကိမ္မွာေတာ႔ သူက စာအုပ္ကို ကိုင္ၾကည္႔ရင္း စာေရးဆရာနာမည္ေတြ ရြတ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္႔နာမည္ေရာက္ေတာ႔ သူက ထပ္ေက်ာ႔ကာ သံုးႀကိမ္ေလာက္ ျပန္ရြတ္ေနသည္။ ၿပီးမွ `လြန္းဆက္ႏုိးျမတ္ ဆုိတာ ဘယ္သူတုန္း´ ဟု စန္းမြန္ေအာင္ကို လွည္႔ေမးသည္။ စန္းမြန္ေအာင္က ကၽြန္ေတာ္႔ကို ျပမွ သူ ကၽြန္ေတာ္႔ကို အံ႔ၾသစြာ ၾကည္႔သည္။ ထိုအခ်ိန္တုန္းက ကၽြန္ေတာ္႔ကဗ်ာ မဂၢဇင္းမွာ ေလးပုဒ္သာ ေဖာ္ျပခံရေသးသည္။ ထုိ႔ျပင္ အခုခ်ိန္လိုမ်ိဳး ကၽြန္ေတာ္ႏွင္႔ နာမည္ဆင္တူ စာေရးဆရာမ်ားလည္း တစ္ေယာက္မွ မရွိေသး။ ဒါက သူႏွင္႔ ပထမဆံုးအႀကိမ္ ေတြ႔ဆံုမႈ။

သည္လုိႏွင္႔ တေမ႔ေလာက္ၾကာေသာအခါ သူ႔ဆီကို စန္းမြန္ေအာင္ႏွင္႔ပဲ ထပ္ေရာက္ျဖစ္ျပန္သည္။ သည္တစ္ခါလည္း သူႏွင္႔ကၽြန္ေတာ္ စကားမေျပာျဖစ္။ စန္းမြန္ေအာင္ႏွင္႔သာ အလုပ္အေၾကာင္း ေျပာၾကဆုိၾကသည္။ သည္ၾကားထဲ စန္းမြန္ေအာင္ စီစဥ္ထုတ္ေ၀ေပးမႈေၾကာင္႔ သူႏွင္႔ကၽြန္ေတာ္တြဲကာ စာအုပ္ေတြ ထြက္ခဲ႔ေသးသည္။ တစ္အုပ္က သူရယ္ ကၽြန္ေတာ္ရယ္ ဦးမင္းလူ(မင္းလူ)ရယ္ `ၾကယ္စံုသစ္ပင္´။ ေနာက္တစ္အုပ္က သူႏွင္႔ကၽြန္ေတာ္ႏွစ္ေယာက္တည္း `ဆံပင္အလယ္ခြဲနဲ႔ နကၡတ္´။

သူ႔အေၾကာင္းေတြးသည္႔အခါ ကိုေက်ာ္စိုး (မင္းခိုက္စုိးစန္)၊ ကိုရဲႀကီး (သစၥာနီ)၊ ေနမ်ိဳး၊ ဦးမင္းလူ (မင္းလူ)ႏွင္႔ ကုိရဲ၀င္း (နီကိုရဲ)ကိုလည္း တြဲၿပီး သတိရမိတာ ကၽြန္ေတာ္႔အက်င္႔တစ္ခု ျဖစ္ေနသည္။ ထိုစာေရးဆရာမ်ားထဲမွ ေနမ်ိဳးတစ္ေယာက္သာ ကၽြန္ေတာ္မဆံုဆည္း မရင္းႏွီးမိေသာ္လည္း က်န္လူမ်ားမွာ ကၽြန္ေတာ္ႏွင္႔ အနည္းငယ္စီ ရင္းႏွီးၾကသည္။ စာေပေလာကမွာ သူႏွင္႔ ကိုေက်ာ္စိုးက ယွဥ္တြဲ၍ လူသိမ်ားသည္။ ၿငိမ္းေအးအိမ္ ထုတ္ေ၀ေသာ အရင္က သရဖူမဂၢဇင္းမွ စတင္ကာ သူတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ကို စာေပေလာကက ယွဥ္တြဲလုိက္ၾကျခင္း ျဖစ္ဟန္တူသည္။ ကိုတင္ကိုေအာင္၏ အရင္က ဟန္သစ္မဂၢဇင္းတြင္ေတာ႔ သူ႔ကို ေနမ်ိဳးႏွင္႔ မၾကာခဏ ယွဥ္တြဲေဖာ္ျပခဲ႔တာ ကၽြန္ေတာ္ေတြ႔ဖူးသည္။ ထုိ႔ေၾကာင္႔ သူ႔အေၾကာင္းေတြးမိရင္ ေနမ်ိဳး ပါလာတတ္တာျဖစ္မည္။ ကိုရဲႀကီးကေတာ႔ တစ္ခါတစ္ေလ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ႏွင္႔ စကားေျပာရာတြင္ ေရႊဘုန္းက… ေရႊဘုန္းက ဟုဆုိကာ သူ႔အေၾကာင္းေတြ ေျပာျပတတ္၏။ ကိုရဲ၀င္းသည္လည္း သည္အတုိင္း၊ ဦးမင္းလူလည္း သည္အတုိင္းပင္ ျဖစ္သည္။ ေရႊဘုန္းက… ေရႊဘုန္းက ႏွင္႔ တဖြဖြေျပာကာ သူ႔ကို ခ်စ္ၾကခင္ၾကသည္။ အမွန္က ထိုပုဂၢိဳလ္မ်ားတင္မဟုတ္ စာေပတစ္ေလာကလံုးက သူ႔ကို ေလးစားခ်င္ခင္ၾက၏။ သူ၏ `ၿပိဳင္ျမင္းတုိ႔၏ ခြာသံ´ႏွင္႔ `နတ္ဖုရားရုပ္တု´ စာအုပ္မ်ားသည္ စာေပေလာကအတြက္ အဖိုးမျဖတ္ႏုိင္ေသာ အေတြးအေခၚ ေဆာင္းပါးမ်ားပဲ ျဖစ္သည္။ သူသည္ တခ်ိဳ႕စာေရးဆရာ၊ ေ၀ဖန္ေရးဆရာမ်ားႏွင္႔ ၀ါဒေရးရာတုိက္ပြဲမ်ားကို မဂၢဇင္းစာမ်က္ႏွာမ်ားေပၚတြင္ ဆင္ႏႊဲခဲ႔ဖူးသည္။ ဒါသည္ သူ၏ စာေပလႈပ္ရွားမႈ ပံုစံတစ္မ်ိဳးဟုသာ ကၽြန္ေတာ္ နားလည္ထားသည္။ မွန္သည္ မွားသည္ ကၽြန္ေတာ္ မေျပာတတ္။ ကၽြန္ေတာ္ ေျပာလုိတာက ထုိကဲ႔သုိ႔ သူႏွင္႔ ဆန္႔က်င္ကာ စာေပေရးရာ ၿပိဳင္ဆိုင္ခဲ႔ေသာ စာေရးဆရာ၊ ေ၀ဖန္ေရးဆရာမ်ားသည္လည္း သူ႔ကို ဘယ္ခါမွ မေမ႔ေလ်ာ႔ဘဲ ေလးစားခ်စ္ခင္ သတိရေနၾကလိမ္႔မည္ဆုိတာပင္။

သူ႔၀တၳဳေတြထဲမွ ကၽြန္ေတာ္အႀကိဳက္ဆံုးက `အေရွ႕ၿမိဳ႕ရုိးမွ မုိးေရစက္မ်ား´ ျဖစ္ၿပီး ယခင္ကထက္ ကၽြန္ေတာ္႔ကို အႏုပညာအေၾကာင္း အဆင္႔တက္ နားလည္ေစခဲ႔ေသာ စာအုပ္တစ္အုပ္ျဖစ္သည္။ `ပင္လယ္အတုထဲမွ ကၽြန္း´လံုးခ်င္းစာအုပ္ေနာက္ပိုင္း သူ႔လံုးခ်င္းစာအုပ္မ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ မဖတ္ျဖစ္ေတာ႔။ ဟုိအရင္ သူ႔လက္ရာမ်ားေလာက္ ေနာက္ပိုင္းစာအုပ္မ်ားအေပၚ ကၽြန္ေတာ္ ရင္မခုန္ေတာ႔၍ ျဖစ္သည္။ သုိ႔ရာတြင္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ေနာက္မွ လူငယ္ထုသည္ သူ႔အႏုပညာမ်ားကို အံုလိုက္က်င္းလိုက္ တပ္မက္ၿငိတြယ္ဆဲပင္။ က်န္းမာေရးမေကာင္းေသာ္လည္း လံုးခ်င္း၀တၳဳႏွင္႔ အျခားစာမ်ားကို သူအဆက္မျပတ္ ေရးသားႏုိင္တာ ေတြ႔ရသည္။ သူ႔ဘ၀၏ ေနာက္ပိုင္း အခ်ိန္မ်ားတြင္ က်န္းမာေရး မေကာင္းေသာေၾကာင္႔ပဲလား၊ ကၽြန္ေတာ္ကပဲ သူ႔ဆီက အႏုပညာကို ေလာဘႀကီးမိလုိ႔လားမသိ၊ သူ႔စာေပလက္ရာေတြက အရင္ကေလာက္ အႏုပညာအား မပါေတာ႔ဟု ထင္မိသည္။ ထိုအထင္က ကၽြန္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္း မဟုတ္မွန္း သူႏွင္႔ ကိုေ၀မွဴး တြဲထြက္ေသာ `ၾကက္ေျခခတ္ႏွစ္ခု´ စာအုပ္ အမွာစာတြင္ ကိုရဲႀကီးက သူ႔အေပၚ မခ်ိတင္ကဲ ကရုဏာေဒါသျဖင္႔ ေရးသားထားသည္မ်ားကို ဖတ္လိုက္ရေတာ႔ ပိုေသခ်ာသြားခဲ႔သည္။ သုိ႔ရာတြင္ သူ၏ အႏုပညာအားနည္းေသာ ထုိေနာက္ပိုင္း လက္ရာတခ်ိဳ႕ကိုေတာင္ ကၽြန္ေတာ္အပါအ၀င္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔မ်ိဳးဆက္မွ လူငယ္စာေရးဆရာမ်ားမွာ မွီေအာင္ ေရးသားႏုိင္စြမ္းမရွိၾက။

ထုိသို႔ျဖင္႔ သူႏွင္႔ကၽြန္ေတာ္ တတိယအႀကိမ္ ဆံုၾကျပန္သည္။ သည္တစ္ခါေတာ႔ ဟုိအရင္အႀကိမ္ေတြႏွင္႔ ကြဲျပားသြားသည္။ သူက ကြယ္လြန္ၿပီးသူတစ္ေယာက္အျဖစ္ မွန္ေခါင္းတလားထဲမွေန၍ ကၽြန္ေတာ္႔ကို ႏႈတ္ဆက္သည္။ သူ႔စ်ာပနသည္ ႏုိင္ငံေရးေလာက၊ စာေပ၊ ရုပ္ရွင္ႏွင္႔ ဂီတေလာကမွ လူမ်ားျဖင္႔ အထူးစည္ကားခဲ႔သည္။ သူကြယ္လြန္ၿပီးေနာက္ပိုင္း သူ႔အေၾကာင္း လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက စာေတြေရးၾက၊ ကဗ်ာေတြ ဖြဲ႔ၾကသည္။ ထိုကာလက စာနယ္ဇင္းတစ္ခုမွ သူႏွင့္ စာအုပ္ တြဲထုတ္ဖူးသူမ်ားကို သူ႔အေၾကာင္း အမွတ္တရေရးေသာ စာမူမ်ားေတာင္း၍ အထူးက႑အျဖစ္ ေဖာ္ျပၾကရာ ကၽြန္ေတာ႔္ဆီေတာ႔ လာမေတာင္းၾက။ မေတာင္းတာကပဲ ခပ္ေကာင္းေကာင္း။ ကၽြန္ေတာ္က သူႏွင္႔ စာအုပ္(၃)အုပ္ တြဲထုတ္ဖူးသည္မွအပ သူႏွင္႔ ေကာင္းစြာ ခင္မင္သူမဟုတ္။ စင္စစ္ သူ႔ကို ညႊန္းဆုိေသာ ဘယ္စာမွ ဘယ္ကဗ်ာမွ သူ႔ကိုမမွီ။ သူက တစ္ေခတ္မွာ တစ္ေယာက္ျဖစ္လာေသာ စာေပပါရမီရွင္တစ္ေယာက္။ ေနာင္ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာတုိင္ေအာင္ သူ႔လုိ ထူးခၽြန္ထက္ျမက္သည့္ စာေရးဆရာ တစ္ေယာက္ ေပၚထြက္လာဖုိ႔ မေသခ်ာ။

ယေန႔ သူကြယ္လြန္သည္႔ (၂)ႏွစ္ျပည္႔ အထိမ္းအမွတ္အျဖစ္ ကိုယ္ပိုင္ျပင္ပမီဒီယာ တစ္ခုတြင္ ေဖာ္ျပရန္ စန္းမြန္ေအာင္မွ ကၽြန္ေတာ္႔ဆီ တယ္လီဖုန္းဆက္ စာမူ ေတာင္းလာသည္။ ထုိတယ္လီဖုန္း ၀င္လာစဥ္က `ပိေတာက္ပြင္႔သစ္ မဂၢဇင္း´အတြက္ `ပင္လယ္မ်ားကို ျဖတ္သန္းျခင္း´ ေဆာင္းပါးကို ကၽြန္ေတာ္ ေရးသားေနခ်ိန္ျဖစ္သည္။ စာေပအရွိန္အ၀ါ ႀကီးမားေသာ မဂၢဇင္းတစ္ေစာင္မွ တေလးတစား ေတာင္းဆိုသည္႔ အေတြ႔အႀကံဳ ေဆာင္းပါးျဖစ္သျဖင္႔ ကၽြန္ေတာ္႔မွာ အခ်ိန္ယူေရးဖုိ႔လိုသည္။ ထုိ႔အျပင္ သူ႔(၂)ႏွစ္ျပည္႔ အထိမ္းအမွတ္စာမူအတြက္ စန္းမြန္ေအာင္က သန္ဘက္ခါ လုိခ်င္သည္ အျမန္ေရးေပးပါဟု ဆုိလာေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္႔မွာ စဥ္းစားရသည္။ ကၽြန္ေတာ္က ကြယ္လြန္ၿပီးေသာ ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားေလာက္စရာ ပုဂၢိဳလ္မ်ားအတြက္ စကားလံုးမ်ားျဖင္႔ လူျမင္ေကာင္းေအာင္ လြမ္းျပရတာမ်ိဳး စိတ္မ၀င္စား။ ခက္တာက ကၽြန္ေတာ္႔လုိ ဘာမဟုတ္သည္႔ေကာင္ႏွင္႔ စာအုပ္တြဲထြက္ခြင္႔ ျပဳခဲ႔ေသာ သူ႔အတြက္ အမွတ္တရတစ္ခုခု ကၽြန္ေတာ္ လုပ္ေပးခ်င္ေနသည္။ ေနာက္ဆံုးေတာ႔ `ပင္လယ္မ်ားကို ျဖတ္သန္းျခင္း´ကို ခဏရပ္ကာ သူ႔အေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္ျမင္သည္႔အတုိင္း ေရးသားရန္ ဆံုးျဖတ္လိုက္သည္။ လက္ေတြ႔မွာ သူ႔အေၾကာင္း ျဗဳန္းစားႀကီး ခ်ေရးဖုိ႔ရာက်ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္႔စိတ္က ခ်က္ခ်င္းမရဲ။ သုိ႔ရာတြင္ တကယ္တမ္း ခ်ေရးလိုက္ေသာအခါ ေတာ္ေတာ္ႏွင္႔ ျဖတ္၍မရခ်င္။ သူ႔အေၾကာင္းက ကၽြန္ေတာ္႔ရင္ဘတ္ထဲမွာ ႏွစ္ကာလမ်ားစြာ ရွင္းရွင္းလင္းလင္း ေနရာယူၿပီးထားေသာေၾကာင္႔ပဲလား မဆုိႏုိင္။ ယခုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္႔မွာ သူႏွင္႔ပတ္သက္သမွ် ကုန္စင္သေလာက္ ေရးသားမိျခင္းျဖစ္ရာ ေနာက္ေနာင္ သူ႔အေၾကာင္း ထပ္မံေရးသားႏုိင္ရန္ မလြယ္ကူေတာ႔။ ထုိ႔အတြက္ေၾကာင္႔ လက္ရွိစာမူကို စန္းမြန္ေအာင္အျပင္ အျခား သူ႔အမွတ္တရ ထည္႔သြင္းခ်င္သည္႔ မဂၢဇင္း တစ္ေစာင္ေစာင္သို႔လည္း ထပ္မံေပးပို႔ရန္ ကၽြန္ေတာ္က ဆံုးျဖတ္မိသည္။ သူ႔ကို အေသအခ်ာ လြမ္းဆြတ္ေနဦးမည္႔ သူ႔ပရိသတ္တစ္ဦးဦး ဖတ္မိသည္ဆိုရင္ပဲ ကၽြန္ေတာ္ ေရးရက်ိဳးနပ္ေနၿပီ။ သူ ေကာင္းရာသုဂတိလားပါေစ ဟုလည္း ကၽြန္ေတာ္က လႈိက္လွဲစြာ တပါတည္း ဆႏၵျပဳမိသည္။ `အလင္းေရာင္ ၀တ္စံုသစ္ျဖင္႔ လာခဲ႔သူသည္ သူ႔အလင္းတို႔ကို ရုတ္သိမ္းလ်က္ ကမၻာေျမမွ ျပန္လည္ ထြက္ခြာေလၿပီ´ ဤစာသားမွာ သူ႔စ်ာပန ခ်သည္႔ေန႔က ျဖန္႔ေ၀ေသာ လက္ကမ္းစာေစာင္ေပၚမွ သူ႔အတၳဳပၸတၱိ အက်ဥ္းပင္ ျဖစ္ေလသည္။



လြန္းဆက္ႏုိးျမတ္
ည ၀၉:၅၅ နာရီ
၂.၈.၀၉

1 comments:

Anonymous said...

ေက်းဇူးပါကိုလြန္းျမတ္

ad

ဆရာတာရာမင္းေ၀ ေနာက္ဆံုးေရးသားခဲ့သည့္ကဗ်ာ

ad
ဒီကဗ်ာေလးအတြက္ ကိုေအာင္ဒင္ကို ေက်းဇူး အထူးတင္ရွိပါတယ္။